tisdag 4 februari 2020

Nyförvärv #2 2020 - Sertac Er


Namn: Sertac Er, 26 år.

Berätta lite om dig själv?
Jag är en spontan kille som gillar att gymma, spela fotboll och resa mycket.

Varför valde du PIFFK?
Jag valde Partille If Fk för att jag har precis flyttat till Partille och ville spela i ett lag som är nära mig. 

Tidigare klubbar?
Senaste klubben är Håffreströms IF. Har spelat i Jonsered och Ifk Åmål tidigare.

Vilka är dina styrkor som spelare?
Jag är en kvick, teknisk spelare med en bra högerfot.

Vad kommer du tillföra laget?
I och med att laget består av så unga spelare så kommer jag att bidra med lite rutin och pusha på spelarna mycket och få dom och tro på sig själva.

Hur påverkar det dig personligen att vi numera spelar i fyran och inte femman?
Det är ju roligt med div 4 men jag ville egentligen spela i 5an för att  komma igång igen efter 1 år uppehåll. Får väl träna hårdare för att komma i match form.

Har du några personliga mål den här säsongen?
Bidra med några mål och assist för att hjälpa  laget att vinna.

Hur går det för oss?
Hoppas att vi hamnar i mitten iallafall.

Bästa målgörare?
Samuel W. lär nog göra mest mål.

Viktigaste spelaren?
Alla spelare är viktiga för att vinna.

Favorit lag?
Real Madrid.

Bästa filmen du sett?
Pursuit of happiness

Vad lyssnar du på för att ladda för match?
House och Turkisk oriental musik.

Vi tackar Sertac för pratstunden och välkomnar honom till Partille If Fk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar