måndag 26 augusti 2019

Välkommen Stefan Marjanovic

Seniortruppen förstärker inför slutspurten av serien.

Stefan Marjanovic som varit med och tränat några veckor är nu spelklar för Partille IF FK.


Namn: Stefan Marjanovic
Ålder: 23 år
Favoritfilm: Bästa filmen är väldigt svårt att säga men det måste vara en Tarantino film, kanske Inglourious basterds.
Lyssnar på: Lyssnar på all typ av musik men mest Hip-Hop.
Favoritlag: Liverpool FC

Berätta lite om dig själv?
Är en glad och spontan kille som älskar att resa och testa på olika utmaningar.

Tidigare klubbar?
Har som ungdom spelat i Utbynäs, Jonsered, ÖIS och Utsikten. Som senior har jag tidigare spelat i Utsikten, Jonsered och senaste nu var i Lerum.

Hur kommer det sig att du valde att komma till Partille IF FK?
Fick höra att det var ett väldigt gött gäng som spelade bra fotboll samtidigt som det är väldigt nära mig.

Vad är dina styrkor som spelare?
Skulle säga ett en styrka hos mig som fotbollsspelare är att jag alltid vill hitta en lösning att spela bollen framåt.

Vad hoppas du kunna tillföra laget nu i slutet av säsongen?
Jag hoppas att tillföra en positiv energi i form utav en vinnarmentalitet där jag kan pusha mina medspelare.

Det är som sagt inte många matcher kvar, vad tror du om upplösningen, hur går det för oss?
Jag hoppas och tror att vi kommer komma på en kvalplats. Har hört att de 2 senaste matcherna var väldigt övertygande vinster så det känns som att detta kommer bli en bra höst.

Har du några personliga mål?
Mitt personliga mål är att kunna hålla mig skadefri hösten ut då jag haft 1 år bakom mig med kontinuerliga skador.

Vi välkomnar Stefan och hoppas han kommer att trivas i föreningen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar