onsdag 6 februari 2019

Nyförvärv #2 Hampus Laitinen


Nyförvärv nr 2 är Hampus Laitinen.

Berätta lite om dig själv: Jag har spelat i Lekstorp sedan 2014 till 2018 varav 2 år som målvakt och 2 år som ytterback. 
Varför blev det PIFFK: Jag valde Partille IF FK för att det verkar som en trygg och rolig klubb att spela i.
Vilka är dina styrkor som fotbollsspelare?: Mina styrkor vill jag säga är att jag kämpar in i det sista för lagets skull. Oavsett om det går bra eller dåligt under en träning eller match så fortsätter jag att kämpa. 
Vad hoppas du kunna tillföra truppen?: Jag tror att jag kan tillföra lite grisigt jobb till truppen.
Om du skulle svara idag, vilken kvalitet tycker du att truppen har?: Jag tycker truppen besitter bra kvalitet med bra tempo och bra teknik.
Vad är dina personliga mål för iår?: Ett delmål är att bli uttagen till truppen till Gothia Cup, och mitt huvudmål är att starta minst 1 match i A-laget under säsongen.
Hur slutar Partille IF FK i tabellen 2019?: Top 3.
Och vem vinner den interna skytteligan?: Thomas "Tjomp" Allerbrand.
Sista frågan, vilken/vilka spelare kommer vara viktigast för laget iår?: Jag tror att Tobbe (Tobias Lundström) och Dennis (Nithander) kommer att vara viktiga den här säsongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar